Postulaty /ogólne okręg 10
1. Pieniądze publiczne muszą być jawnie i przejrzyście wydawane, należy wyeliminować „rozdawnictwo i rozrzucanie” pieniędzy.
2. Zwiększenie dbałości o Parki Miejskie jako Zielone Płuca dla Warszawy
3. Wszystkie umowy jawne i dostępne dla wszystkich, umieszczane na stronach internetowych urzędów
4. Organizacje pozarządowe NGO (non governmental organisation) – to wszystkie podmioty, które nie są jednostkami albo organami administracji publicznej oraz których działalność nie jest nastawiona na osiąganie zysku. Najczęściej terminu organizacja pozarządowa używa się w stosunku do fundacji i stowarzyszeń – muszą rozliczać się z wszystkich wydatków i dochodów zapewniając pracę dla osób niepełnosprawnych wraz z rozliczaniem bieżącym oraz wywieszaniem rozliczeń w tym preliminaży budżetów organizacji NGO z osobami odpowiedzialnymi z pełnymi rozliczeniami sum i osób, kto za co odpowiada. Docelowo, trzeba by dążyć do tego, że jeżeli Fundacja się nie rozliczy to sprawę przejmuje Prokurator.
5.Wyeliminowanie rozdawnictwa i rozrzucania pieniędzy.
6. Karta miejska parkingowa dla pojazdów zarejestrowanych w Warszawie, uprawniająca do bezpłatnego parkowania w Warszawie do 4 godzin.
7. Huby komunikacyjne wygodne dla osób z niepełnosprawnością w większych węzłach komunikacyjnych: przy PKP Wileńska, przy Placu Bankowym, Kondratowicza przy Urzędzie Dzielnicy Targówek, Świętokrzyska przy al Jerozolimskich, Rondo Żaba zapewniające szybkie przesiadki komunikacyjne.
8. Budowa Parkingów 3 kondygnacyjnych z podziałem godzinowym na poszczególne kondygnacje
a. Najkrótsze parkowanie na dole
b. Najdłuższe parkowanie na górze parkingu.
9. Licencje na Taxi wydawane tylko na pojazdy zarejestrowane w Warszawie
10. Egzekwowanie opłat za parkowanie od wszystkich, bez względu na narodowość
11. Większa promocja oddawania krwi i płytek krwi leczących chorych onkologicznie.
12. Zwiększenie dbałości o zwierzęta i pomoc zwierzętom porzuconym i chorym.
13. Zwiększenie dbałości o estetyczny wygląd Pragi Północ oraz walka z patologiami i większa promocja tej strony Warszawy.
Cele
1. skuteczna polityka mieszkaniowa,
2.zwiększenie wpływu mieszkańców na decydowanie o sprawach miasta,
3. zwiększenie znaczenia komunikacji miejskiej w stolicy,
4. ograniczenie wydatków miasta na biurokrację i reklamę,
5. krzewienie edukacji, oświaty, wychowania i sportu i współpraca z innymi organizacjami w tym zakresie,